Prawo - tematy pozostałe
 

Jak szukać pracy w dobie kryzysu?

Pracodawcy jeszcze do niedawna nie zwracali zbyt dużej uwagi na sposób, w jaki tworzyli materiały informacyjne o poszukiwaniu nowych pracowników. Obecnie jednak sytuacja się zmieniła, a świadomość tego, jak ważna jest treść zawarta w ogłoszeniu o prowadzonej rekrutacji, wzrasta każdego dnia

Fot. Jobsora
Fot. Jobsora

Na co zwracać uwagę podczas szukania pracy?

Ogłoszenie o pracę to pierwszy kontakt potencjalnego pracodawcy z zatrudnianym. To właśnie na tym etapie należy przedstawić wszystkie plusy wynikające ze zdecydowania się na ewentualną współpracę. Poszukujący zatrudnienia, powinien zawsze zwracać uwagę, czy w komunikacie zostały zawarte informacje takie jak:

*wysokość podstawowego wynagrodzenia;
*rodzaj benefitów przewidzianych dla pracownika;
*możliwości związane z otrzymanie premii;
*zakres obowiązków;
*oczekiwania pracodawcy;
*wymagane od pracownika kwalifikacje;
*lokalizacja;
--
REKLAMA:
--

Dobre ogłoszenie o pracę — cechy charakterystyczne

Informacje to jednak nie wszystko. W dzisiejszym świecie liczy się kreatywność! Najlepsze ogłoszenia o pracę to te, które charakteryzują się między innymi:

*zastosowaniem więcej niż jednej czcionki;
*dbałością o obecność znaków diakrytycznych — dzięki temu cały komunikat wygląda poważniej;

Tak samo, jak pracodawcy uwielbiają zapoznawać się z treścią niestandardowych CV, tak osoby poszukujące zatrudnienia reagują znacznie bardziej entuzjastycznie na ogłoszenia zaprojektowane w interesujący sposób.

Jednym z najpopularniejszych portali na których można znaleźć ogłoszenia o pracę jest strona - Jobsora. Za jej pomocą można zapoznać się z ofertami pracodawców i aplikować na wybrane przez siebie stanowiska.

Przeczytaj także